Fullt upp!

Idag blev inte som planerat precis.
Kom på igår att dom där 200h som jag skulle ha jobbat med barn har jag ju redan klarat av.
Under gymnasitet så hade jag min APU som idrottslärare och blidlärare. Så då tänkte jag igår när jag gick och la mig, att jag går upp hyfsat tidigt och går till skolan och fixar intyg och referenter. Men ja ni som känner mig vet ju hur morgonpigg jag är, eller inte.
Skulle vara inne i Eskilstuna för möte kl 13.
-Ja menar herregud jag har ju hela förmiddagen på mig. Men nej, vet inte hur länge jag låg i sängen för att sen förflytta mig till datorn, som jag fastnade vid. Jaja så va det med den förmiddagen.
Så in i duschen som jag säkert stod i en 30min. Sen va det bara att fixa sig och åka.

Så nu är jag lite stressad över hur jag ska hinna ordna det där med referenter den här veckan.
Jobbar tisdag, onsdag och fredag hela dagarna, torsdag ledig men har hela den dagen inbokat. Men jag får väl lov att klämma in det nån gång där. För nästa vecka har dom lov.

Efter mötet i Eskilstuna så åkt jag och mamma in till stan för att äta. Efter många om och men så slutatde det att vi åt på Flaneur.
Dom har flyttat sin resturang, ligger mittemot Åhlens, det var verkligen annorlunda. Stort och öppet, flera soffgrupper och väldigt fint.
Sen bar det iväg hem. Väl hemma, då kl måste ha varit runt 17, så ner till apoteket och fick stå i kö ett bra tag.
Jag kan inte förstå varför det ska ta så lång tid på apotek! Det är verkligen nåt som irriterar mig.

Men men, nu ska jag sova, upp och jobba imorn.

Hade bra!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0