Sol, grillning och naturgodis!

Vilken tur med vädret jag ha rhaft idag. Strålande sol, så det har blivit en del solning idag. En riktigt bra ledig dag har jag haft.
Något som jag efter Gbg har blivit beroende av är natrugodis! Åå vad jag älskar det men det kommer i perioder, hade inte ätit det på as länge innan vi var iväg. Så det blev en rätt så stor påse med hem från Big Inn. Det som är synd är att det är s dyrt. Men det är det värt när man som mig är sugen i perioder.



Sen i eftermiddags så blev det grillning. Så gott så.
Men nu börjar det närma sig slutet på dagen och dags att hoppa i säng. Blir ett tufft pass imorn, men det ska jag fixa får se framåt och tänka att jag snart ska få träffa Ellen och Linus!
Dock har jag inte bestämt mig än vilken klänning det blir.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0