Pappa!

Igår så komma pappa hem från sin 2 veckors semester i norrland. Så idag så var vi till Hjälmarkanal fiket och fikade. Det är så fint där ett ställe att rekomendera! Om vädret tillåter så är det inte långt till en badplats. Kännde på vattnet vilket var välditg behagligt nästan så jag tänkte ta mig ett dopp.

Skönt att pappa har kommit hem nu! Har saknat dig! ♥

Nu kollar jag på film men får se om jag ska se hela, det är ju nämligen så att semestern är slut nu! Imorn så väntar ett pass från 7-15 :(
Är ju inte van att man ska tänka så att det finns matlåda så vart tvungen att svänga ihop en lite fort idag. Nu är det bara att man ska vända dygnet rätt igen vilket jag kanske skulle gjort tidigare. Blir nog riktigt jobbigt att gå upp kl 6.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0