Onsdag = ledig!

Imorn är det onsdag och jag är ledig! Ska bli riktigt skönt.
Så vid lunch ska jag möta upp pappa på jobbet och gå ut och äta lunch sen.
Efter det så ska jag se om det passar med tid för Viktoria, så vi kanske kan mötas upp! Så William kan få sin pressent från mig!

Jag vet att det kanske är lite konstigt att man redan har börjat fått ålderskris.
Med det är faktiskt så, börjar bli stressad över vad jag ska göra, vilket jag nog redan har varit ett tag. Nu tänker ni att gud vad larvigt, men ett bevis på att jag är stressad är att jag märkt att hyn börjat bli dålig!! åå det gör ju inte saken bättre.

Men jag är inte helt utan anning om vad jag vill göra. Om ett år, ja ganska så exakt ett år, så hoppas jag att jag har kommit in på en utbildning som ska leda mig till mitt drömjobb. Modedesigner! Ska söka till en skola och gå grunderna för mönsterskapnad osv. Vilket jag verligen hoppas på. Men somsagt det är ett helt år kvar!
Detta är inte något som är taget ur luften heller utan har funnit i mina tankar i flera år.

Ja, tiden rinner iväg, har känt i nå år nu att det är dags att ta tag i saker och ting och komma vidare här i livet. Att få lämna den lilla by som jag lever i idag och skapa nya kontakter och vänner!
För just nu så går det inte att beskriva hur trött jag är på denna lilla by! Alla känner alla och om något händer vet alla det inom en minut.
Det finns inte något alls som säger att man som 22-åring ska stanna kvar.

Men som sagt ett år blir det väl iaf, om jag inte lyckas hitta en motsvarande utbildning som kanske kan börja i vår!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Lisa P

Du har inte möjligen funderat på att söka till "grundutbildningen" i Skara? :) Kram

2009-08-20 @ 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0