Nattpromenad med Pi!

Nu har jag kommit hem, blev en lång nattpromenad med Pi. Riktigt trevligt!
Pi, jätte kul att ses igen! Får styra upp våra planer snart!

Dock när jag kom hem fick jag en sådär trevlig överaskning!
Nån har kastat sina glödande fimpar i min grill, som mamma tagit in på uteplatsen, Så det var ju hut het som helst, bara tur att det inte hade börjat brinna då den stod bredvid hus husväggen. Å tur att det är blött ute!


Nej, nu får det bli sängen så man orkar upp på lilla Olivias dop! Som jag fortfarande inte vet vad jag ska ha på mig. Har inte hunnit sy in min klänning än heller så det får kanske bli den jag hade på Jonas student!
Det visar sig.


Tack än en gång Pi för en trevlig nattpromenad!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0