Mormor fyller!

Idag fyller mormor år! Ett stort grattis till dig! ♥

Men innan det bar av på kalas hor mormor och morfar så var det hobbet som gällde! Men dagen gick riktigt fort så jag ska inte klaga.

Men just nu för tillfället så är jag så j**la arg och irriterad!!
Det har lyst ett tag nu att det varit dags att byta batteri i dosan till internetbanken. Ja, så mamma var iväg och köpte nya idag( ska tilläggas att det fanns bara 2-pack) Så hon hade bytt men det  funkar inte!!!!
Å ja den här j**la banken har ju bara öppet 10-15, å vem f*n har tid att gå dit när man jobbar, måste ju ta ledigt från jobbet för att gå till banken.
Hur tänker dom egentligen?? Ja menar, de flesta jobbar ju kanske 8-16 om dagarna, ja hur tror dom då att man kan ha tid att gå till banken! Blir så trött på det här. Så nu måste jag vänta ända tills på måndag för att kunna betala räkningar!!!!
Idioter! Så råkar det ju vara så på våran bank här att där tar allt sju år innan en kund är klar! Så man hinner ju inte gå på nån rast heller! Då är det lunchen som gäller men då är det ju att äta eller gå till banken! FÖr vid den tidpunkten kan man få vänta i ett halv år innan det är ens tur!

Usch, vad arg jag är nu!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0