Jobb och svampplockning

Idag så jobbade jag ett kort pass, vilket var otroligt skönt. Det är jobbigare än man tror att komma tillbaka efter semestern. Efter det så kom mamma och moster och hämta upp mig för att ge oss ut i skogen på svampjakt.
Blev tillslut en hel del efter att vi gått i skogen och kämpat mot myggen. Det är helt galet vad mygg det är i år. Det bara kryllar av dom överallt. Jag är desutom allergisk mot dom så det var ju inte nån höjdare.

Så nu är jag hekt slut, så det ska bli riktigt skönt att få vara ledig imorn. Sen på torsdag så blir det ett hästpass, men sen så är jag ledig hela helgen!
Det blir en lagom vecka att bröja med. Men kan säga att det blir nog snart sängen, sitter och gäspar hela tiden nu.
Men först så blir det lite fruktsallad!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0