Fel storlek!

Gud igår var det ingen bra dag!
Först försover jag mig, börjar 8 och vaknar 07.25!! Inte bra.
I all hast så börjar jag kolla lite på mina skor som kom i torsdags. Det är nämligen så att jag hade dom på mig till jobbet i fredags och tyckte då att vänsterskon var väldigt mycket större än höger. Så hem på lunchen och tog med mig inlägg till hälen. Men det hjälpte inte.
 
Så igår då, så tänkte jag att jag prövar att lägga in ett till inlägg fast under foten, men icke hjälpte det spec. så då började jag tänka att den känns stor som en 36:a.
Så då kollar jag i skon vad det står och ja mycket riktigt så står det 36!!
Jaha, så på med datorn och skickar iväg ett mail om felet, så att de får veta det så fortsom möjligt och kan åtgärda felet, samtidigt som jag stressar för att bli klar till jobbet.

Sen det sista jag gör innan jag går är att göra rent glasögonen, ja men då går  "pluppen" som sitter emot näsan sönder!! Så i med linser fort som bara den.

Så upp till jobbet och frågar om jag kan gå lite tidigre så att jag hinner med en buss in till stan, vilket går bra. Väl inne i stan så visar det sig att alla optiker har stängt utom en som jag tog mig till i sista minuten innan dom stängde.

Jaja, bilder på skorna kommer när jag har rätt storlek!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0