Chips, friidrott och film!

Nu inväntar jag stafettfinalen för män sen efter det så blir det film.
Det har varit e riktigt jobbig dag.

Fick ju en spruta mot stelkramp igår, så jaf har haft jätte ont och då menar jag riktigt ont. Började rejält när jag skulle sova igåt kväll, så jag har inte sovit så bra. Har bara kunnat legat på vänster sida så fick inte en riktigt bra sömn.

Så började jag ju jobba kl 06.00 i morse, gick bra till en början när man var själv men efter att de andra kom så blev jag så trött och fick mer å mer ont i armen. Som i sin tur gjorde att jag fick ont i nacke och huvudet.
Trodde aldrig att dagen skulle ta slut.

Men när jag väl hade slutat så åt jag med pappa och efter det så somnade jag och sov några timmar.
Väldigt skönt!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

2009-09-01 @ 20:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0