Back to reality!

Gisses vad trött jag är! Det blev en väldigt lång jobbdag. Ett pass från 8.45-19.00, men tack och lov är jag ledig imorn så att jag kan ladda upp för onsdagen som blir minst lika lång, ska nämligen jobba 8.00-18.00. Skulle egentiligen varit ledig men hade blivit lite strul på jobbet, så vad gör man inte. Men för att jag tar onsdagen så får jag hel ledigt på lördag. Vilket ska bli skönt så slipper jag stressa iväg till Olivias dop.

Nu ska jag bara slappa främför tv:n och kolla på CSI NY som börjar snart.

Åå, jag måste berätta att jag har beställt ännu ett par skor till mammas och pappas stora förtret, hihi, ja jag är ju som jag är skogalen.
Men dessa skor är inte likt något annat par som jag har. Det är nämligen ett par Balmain kopior!! (Crystal) Tycker att dom ser väldigt bra ut av att döma av bilderna. Vissa ser ju helt hemska ut. Så jag hoppas att jag blir riktigt nöjd, grejen är med att de fanns i stl 35!! Så det kan ju knappt bli bättre. Så tänk vad jag sparar pengar nu, typ 18410kr!!

xoxo

Kommentarer
Postat av: paulina

älskar också skor :)

2009-08-10 @ 21:59:31
URL: http://paulinamattila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0