Äntligen!

Äntligen så har mina skor kommit!
Det bästa med allt är att dom är verkligen som bilderna var, så jag är super nöjd!
Skickade ett mail där jag hade beställt skorna, tyckte att det tagit lite väl lång tid innan det kom hela 3 veckor, men då visar det sig att det var Lisas klänning som inte fanns på lager och vart tvungen att beställas från leverantören.
Men nu så är dom här och dom är mina!

Bilder kommer!

Idag så har jag varit i full fart hela dagen, Nina och jag åkte in till TP och spenderade hela eftermiddagen till shopping. För mig så blev det endast en mascara men för Nina så blev det en hel del men allt var riktiga fynd! Gillade specielt en jätte mysig stickad tröja som hon fyndade för endast 149kr!!

Tack Nina för en jätte trevlig shopping runda!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar Nej jag har tidigare jobbat på OKQ8 i över fem år och jag vet att det är ett problem, men jag tycker snarare det är föräldrarnas och skolarnas ansvar att styra upp extra lektioner i näringslära och kost än att tvinga butiksanställda att leka någon slags minihitler! :)

2009-08-27 @ 21:17:43
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar jamen visst, sen så är det ju även så att eftersom det inte är lagstiftat med åldergräns så måste butiken i fråga vända sig till länsrätten för att få tillstånd att sätta åldersgräns, någon de flesta butiker förmodligen inte ens vet om. Det kan bli trubbel, med tanke på att kunden då har rätt att anmäla butiken för diskriminering om man inte får köpa pågrund av ålder osv....



läs gärna mitt utvecklade svar på redbullfrågan här; http://saos.blogg.se/2009/august/mitt-redbullinlagg-pa-forstasidan.html ! kram kram

2009-08-28 @ 14:54:08
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0