Vilken helg!

Påsken är så gott som över nu. Men oj det blev inte en riktigt Glad Påsk för mig.
Som jag skrev i fredags så skulle jag till Elin för att festa lite vilket jag hade trott. Men icke, vet inte men på typ två timmar så halsade jag i mig min vinare och blev, ja det ska vi inte gå in på.
Nu är det så att jag inte har druckit sen nyår kom jag och mamma underfund med. Så det var väl inte så jätte smart att häva i sig en vinare på ett par timmar.
Men det var ju dagen efter som blev värst. Alltså påskafton! Jag tror aldrig att jag har varit så bakis i hela mitt liv. Inte ens då när jag var ute med Emelie (du vet va jag pratar om) ;)
Under dom senaste åren har jag fått en så känslig mage, som resulterar i  att jag inte kan dricka apelsinjuce och nu inte vin. Det verkar vara alldeles för surt för mig :(
Men men nu så börjar jag komma på bättringvägen igen efter en helg som inte blev som planerar.

Men en sak är att jag hade iallafall riktigt kul! Så roligt att träffa Elin och alla. Det var riktigt länge sen, så det får vi ta och ordna upp så vi träffas oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0