VÅR!

Gud vad skönt det är ute! Solen lyser för fullt och värmer skönt.
Idag har jag haft fullt upp, tvättat och återigen tvättat. Plus att jag har städat hela lägenheten! Inte dåligt, om jag får säga det själv. Måsta tillägga att det är tredjr dagen jag tvättar. Rolig vecka jag har haft ;)
Men det har inte bara vart tvätt och städning, vid lunch så kom pappa förbi och åt.

Idag så kom deklarationen, det blev inte mycket tillbaka men bättre än kvarskatt! Så jag är nöjd.
Senare ikväll så ska jag kanske över till Emelie ochFredrik och grilla.

Återigen så prövade jag mina nyinköpta skor och bara längtar tills jag får använda dom. Bara dom får gatorna sopade och jag blir bra i foten så!

    

Nu ska jag gå ut en stund till och suga i mig den sista solen som vi får på uteplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0