Sol, Sol, Sol!

Underbara sol! Idag blev det en varm och fin vår dag!
Mamma och jag satte oss tillochmed ute och åt frukost, så skönt så.



Sen har det varit full fart.
Först så skjutsade jag Jens till Ullvesund, där det är lan den här veckan. Sen åkte vi iväg med sopsortering, miljömedveten jag! Sen när vi hade kommit hem så hade mitt paket från H&M kommit.
Hade beställt ett par svarta tyygskor och ett par grå mjukbyxor.
Om vi börjar med skorna så var dom 1½ storlek för stora. Men jag prövade med att lägga in en sula så då kan jag ha dom. Byxorna som jag beställde dom var inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Ni vet Haremsbyxorna som finns på Gina, fula tycker jag att dom är, lite så påminde dom om. Men mina är korta eller ja till under knäna. Vi får väl se, tycker att det är så krångligt att skicka tillbaka så jag får väl ha dom hemma.

Sen bar det av till Köping för att hämta moster Marie. Som jag ska skjutsa hem senare ikväll. Ända till Katrineholm, men mamma ska ska följa med så jag slipper åka själv hem sen, det är ju en bit.

Imorgon så ska jag äntligen åka och klippa mig, det ska bli så skönt att få lite ordning på håret igen. Har tänkt att klippa lite bob som jag hade förrut. Hittade några bilder på Victoria Beckham som jag ska ha som "mall". Just nu så är håret helt hemskt går inte att få struktur på det alls.
Så nu blir det hårband på, mitt kära hårband som jag "fick" av Mange i min gamla klass! ;)

Ja igår så hade jag ju min lilla sportdag, en sak som jag glömde att berätta. Matchen Man U- A Villa som slutatde 3-2, vann dom genom sin nya unga spelare från Italien. Namnet är att lägga på minne, har en känsla att han kommer bli stor riktigt stor! Federico Macheda är namnet på den 17-åriga talangen som gjorde ett galet snyggt mål i sin debut i A-laget. Han är det yngsta som gjort mål i Premier League, någonsin!
Alltså namnet Macheda är namnet på tröjan ni ska hålla utkik efter!

Nu ska jag ut och suga åt mig den sista solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0