Snart Påsk!

Idag så har det varit full fart. Åkte in till Köping till 10, då mamma skulle på möte, så undertiden tills det att jag skulle klippa mig kl 12 så gick jag lite på stan. Självklart när man inte har några pengar så hittar man ju hur mycket som helst. Men jag köpte iaf sulor till mina nya tygskor.
Sen blev det besök hos Liza, glömde att ta kort får bli nästa gång. Väl där så blev det en bobfrisyr inte riktigt som jag haft eftersom att mitt hår inte var så långt. Men jag är hel nöjd!
Hon förhörde mig om körkortet så hon ska få låna mina teori saker, hon blev riktigt taggad nu. Så nu hoppas jag att hon tar tag i det här.  ;)

Efter besöket hos Liza så åkte jag upp till mammas jobb, köpte med mig lunch som vi åt där. Efter det så var det raka spåret hem. Väl hemma så började jag påskriset!
Det blev riktigt bra! Rosa, gula och lila fjädrar. Ser riktigt fint ut i solen.

Men sen är det ju nästan så att man får skämas. Blev så himla trött så jag gick in och skulle kolla tv lite, men ja vad händer, jo jag somnar naturligtvis!
När det är så fint väder ute. Jaja, skönt var det iaf.


Före


Efter! Snart är det Påsk!


Hade tänkt att jag skulle börja med att göra en "Dagens outfit" här på bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0