Ledig!

Tisadg idag och vädret är inte så värst trevligt. Det kommer bli en lugn dag. Vi ska åka till Patriks grav idag och plantera lite panséer. Så ska jag gå en sväng till minneslunden och tända ljus till farmor och farfar.

Jobbade igår och det var kanske inte min bästa dag. Jag blev så arg på en kund så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Först så kastar hon bara fram massor av kuponger. Inga är urklippta och så har inte ens alla så jag måste sittta och riva isär alla. Sen har hon även kuponger som är för gamla. Men så var det en kupong på bacon, som jag sa att dom hade hon inte köpt. Men jodå hon hade visst köpt dom, enligt henne. Så jag gick igenom kvittot flera gånger men dom fanns inte med. Så tillslut så kom hon med förklaringen, nej hon hade ju bara kollat på dom det var ju fel sort för henne.
Men det var inte allt hon kånglade med, det var väl så gott som allt som det var nå fel på. Orkar inte ta allt här, för då blir jag bara arg igen!



Nu ska jag lugna ner mig och ordna lite lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0