Jobbat när det varit så fint väder!

Jaha dagen närmar sig sitt slut, vilket är skönt. Längtar tills jag får krypa ner i sängen! Är riktigt trött. Men innan det så ska jag ta mig en tur och hälsa på Ida och Amanda!

Somsagt så har jag jobbat hela dagen! Men det har gått väldigt fort , har varit mycket folk hela tiden så då rinner tiden iväg.
Men avundsjuk är jag på alla som varit lediga i detta fina väder. Får hoppas att det är lika fint på tisdag då jag är ledig.

Det är så härligt nu när det är så fint väder, björkarna utanför mig har börjat slå ut och det blommar i rabatter. Riktigt härligt!
Något som var riktigt härligt var när vi hade stängt idag och gick ut och mötes av värme!

Ska kolla klart på tv nu sen över til Amanda och Ida.

xoxo

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 12:39:44
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0