Jobb och städning!

Nu så har jag städat och gjort lite påskfint. Två guladukar och påskägg hittade jag så det blev väl det som blev påskpyntet. Plus mitt fina påskris som jag gjorde i ordning i veckan.



Innan städningen så gjorde jag ett arbetspass på 4h 15min. Vilket gick otroligt fort. Folk handlar hur mycket som helst så det finns saker att göra hela tiden.
Det är helt galet vad vi äter godis nu i påsk. Det är helt galet vilka mängder som inhandlas.

Nu ska jag vila ett tag, vilket jag förtjänar. Skulle nog behöva äta nåt med, började nämligen att städa så fort jag kom hem. Vilket jag är riktigt tacksam över nu. Annars, om jag känner mig själv rätt, så skulle det nog inte bli städat idag alls.
Så vila och äta nåt, sen ska jag iväg och handla med pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0