Jobb, lunch, marknad, grillning!

Nu så är jag helt slut. Har lagat mat, grillat, diskat , jobbat...

Började dagen med att jobba 7-12, inte ett så långt pass.  Sen blev det lunch med Emelie och Lisa på Kungsgrillen! Efter det tog jag och Emelie en sväng på marknaden. Inte mycket att se, blir sämre och sämre för varje år.

Efter det så bar det hem för att sova ett tag, var så himla slut!
Sen vaknade och var jätte hungrig så upp till Konsum och handlade.

Jag som hade tänkt att festa i helgen men icke. Blir jobb hela helgen och hela dagarna. Men men det är ju bra med lön sen nästa månad, man får ju tänka så! Sepcielt eftersom att jag haft så lite jobb nu så är det bra med en helg.

Så är det ju så att det är marknad i Kungsör, vilket är ett tydligt vårtecken. Det har verkligen varit kanon väder idag och ska tydligen fortsätta hela helgen. Otur för mig som måste vara inne hela tiden.
Men när det är marknad här så vet man att det snart lir rikitgt varmt. Allt går så fort då. Jag menar nästa helg är det 1:a maj!
Men en nackdel med denna marknade, eller ja med alla, är alla dessa smällare och spray saker som alla ungar springer med. Det är verkligen något som jag avskyr!

Imorgon fyller världens bästa Stina år! Säger grattis i förskott till dig!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0