Sportsöndag!

Nu så har vi grillat och ätit blev gott. Men ja, jag är väl kanske inte den bästa på att grilla. Några blev brända men som man brukar säga "man lär sig av sina misstag".

Nu så har jag kollat på handboll Lindesberg- Allingsås, 24-23, sen efter det å hann jag kolla lite på formel1 innan det var slut. Men det fick avbrytas, för herregud vad det regnade. Helt galet!
Hanbollen var hur spännande som helst, jag har nog underskattat Lindesberg en hel del. Men dom är ju riktigt bra, Warvne är grym på att hitta målet!
Men en sak som dom skulle kunna förbättra är deras fula orangea tröjor. Dom har jag aldrig tyckt om!

Det är konstigt hur det kan bli, när jag kollade på formel1 nu och det spöregnade, där! Så nu när jag skulle sätta mig vid datorn så vart jag tvungen att kolla ut genom fönstret för att se hur mycket det regnade! Känndes precis som att det var här det regnade med. Skumt!

Nu ska jag kolla på sista perioden av hockeyn. Färjestad leder 2-0 nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Anna din lilla sportnörd! :)

2009-04-06 @ 09:20:46
Postat av: Anna

Haha, ja du vet ju hur jag är!

2009-04-06 @ 17:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0