Grillweekend!

Igår satt jag mest ute i solen och bara njöt, så skönt att det äntligen är vår!
Idag är det dock lite sämmre väder, men inte så det hindrar mig från att grilla. Solen kommer fram lite dåochdå. Annars så är det ganska så molnigt :(
Pappa ska komma över så ska vi grilla kotletter, champinjoner och lök! Igår så blev det grillad fläskfile med champinjoer och lök! Mmm så gott!

      
Orkade inte släppa fram den stora grillen så det blev en engångs!
Sen så hittade jag en liten nyckelpiga i rabatten! Då är det verkligen vår!

Snart är det tisdag! Då ska jag äntligen klippa mig! Det ska bli lite spnnande för jag har ingen aning om hur det kommer bli. Försöker att spara ut igen men det är otroligt svårt. Just nu så ligger håret så att man inte kan göra något alls med det. Det bara läggersig längs huvudet. Vi får väl se vad Liza hittar på.


Så här blå var himlen igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0