Grillning hos Emelie och Fredrik!

Kom hem för ett tag sen från Emelie och Fredrik. Vilket var väldigt trevligt!
Tack så mycket för en mysig och trevlig kväll!
Tänk vad tiden går fort om lite mer än en månad så kommer dom att ha en liten bebis! Det ska bli så roligt och spännande!

Ska snart krypa ner i sängen så att jag är utvilad för morgondagens arbetspass. En halvdag från 8.30-14.00, det var dock en väldigt tur att jag kollade schemat nyss för jag trodde att jag började 8, en halvtimme gör faktiskt mycket.
Är väldigt trött nu faktiskt fast klockan inte är så mycket, men jag har ju legat i och tvättat och städat hela dagen, plus att jag vaknade 8 idag.
Så det ska bli väldigt skönt att få sova.


Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0