God morgon!

Gårdagen blev väldigt lugn. Föstrår inte, jag var så trött höll på att somna vi 9 men kämpade i 2 timmar men sen så gick det inte längre. Ögonen bara föll ihop, vet inte riktigt varför jag var så trött.
Så det var tur att Jens inte behövde skjuts, vet inte hur jag skulle ha klarat det.

Idag så bli det en härlig lugn söndag som kommer att spenderas ute. Solen skiner men det blåser lite, så jag får sätta mig i lä.

Fy, något som jag hade helt glömt bort var att jag ska till tandläkaren imorn. Fick ett sms därifrån nu, vilket var tur, annars hade jag glömt det. Så då blir jag 615kr fattigare. Fattar inte att det ska vara så dyrt, för bara en undersökning. Det är ju helt galet. Så håll tummarna att jag inte har några hål!



Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 10:58:16
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0