Fynd!

Idag så har jag varit ledig, såå skönt!
Dagen började dock inte så rolig, då det var städning som gällde hela förmiddagen. Men efter det så skjutsade jag mamma till jobbet eftersom att jag skulle låna bilen.
Är det inte typiskt när man väl är ledig så jobbar alla andra. Men jag fick tag på min kusin Jens som slutade tidigt. Så han följde med in till E-tuna.
Tog en repa på Ö&B för att köpa ett nytt bandage, sen bar det in till stan.
Väl där inne så gick vi bara runt och kollade lite.
Inne på Vila så hade dom 50% rabatt på sina skinnjackor!! Gissa om jag blev glad. Så jag fyndade en för 400kr!
Så jag är riktigt nöjd nu!
Det är nog så man ska göra bara åka in för att kolla lite, det är då man hittar dom bästa fynden!
Lägger upp en bild sen!

Nu ska jag lägga mig framför tv:n och bara vara tills jag åker och hämtar mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0