Fredag!

Så var det återigen fredag. Veckorna bara försvnner, för en vecka sen så var det ju påsk, tyckte det ar igår.
Nåja, igår så jobbade jag till 15 sen bar det av till Eskilstuna för att införskaffa sig lite nytt och frächt så här i vårtider. Men det blev inte så mycket men en T-shirt från Gina och sen ett par nya skor som jag ska ha när jag jobbar. Men det är ett par vanliga hela skor. Så dom kommer bli alldeles för varma i sommar. Så när dom får in vår sandaler så får det bli ett par såna.

           
Tröjan som jag köpte, som jag ska matcha med
mina svarta jeansleggings och gladiatorskor.




Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

Snygga inköp gumman :) Ha en underbar helg! Puss

2009-04-17 @ 12:51:39
URL: http://enprinsessa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0