Fotboll och grillning!

SÅ nu är jag hemma och är mätt och belåten!
Har varit och kollat på KBK, som förlorade! Var ju inte en så rolig match precis. Dom stod mest och kollade på bollen. Men som tur var så hade jag bra sällskap, Anna och Emelie var med, så vi roade oss bäst själva. Men fy fan, om man nu får använda såna ord, vad kallt det var!

Jag har kommit på att jag måste lära mig att sluta svära. Annars bli det inte bra när Emelies bebis kommer. Sen när Viktorias kommer så hoppas jag att jag redan har lärt mig.

Nej nu blir det nog en stund i soffan framfär tv:n.
Så får vi se vad det blir ikväll. Ska ev skjutsa min kusin.

En annan sak som jag gjort idag är att jag har tvättat alla fönster utom ett som mamma fick ta. Så jag är faktiskt lite stolt över mig själv.


Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

Anna de behöver jag också göra innan vår lilla knodd kommer så du är inte ensam om den saken ;) haha

2009-04-18 @ 22:11:48
URL: http://enprinsessa.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja vi får hjälpas åt! :)

2009-04-19 @ 09:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0